Spring naar content
VvE Metea
innovatief VvE beheer
VvE MeteaVvE Metea
  • Home
  • Nieuws
    • Actueel nieuws
    • De klant vertelt
    • De VvE-beheerder blogt
    • VvE Metea nieuwsbrieven
  • Onze VvE-pakketten
    • Genera
    • Admira
    • Thesis
    • Finera
    • Recrea
    • Corporea
  • Aanvullende VvE-diensten
    • Bouwkundig onderhoud
    • Educa
    • Endura
    • Nieuwbouw en herontwikkeling
    • VvE consultancy
    • Verzekeringsadvies
    • Tarieven extra VvE-diensten 2025
  • Over ons
    • Certificering & vergunningen
    • Werken bij VvE Metea
    • Contact
  • Mijn VvE
    • Downloads & links
    • Veelgestelde vragen
    • Toelichting Standaardagenda
Zoeken:
Zoeken:
Zoeken:
VvE MeteaVvE Metea
  • Home
  • Nieuws
    • Actueel nieuws
    • De klant vertelt
    • De VvE-beheerder blogt
    • VvE Metea nieuwsbrieven
  • Onze VvE-pakketten
    • Genera
    • Admira
    • Thesis
    • Finera
    • Recrea
    • Corporea
  • Aanvullende VvE-diensten
    • Bouwkundig onderhoud
    • Educa
    • Endura
    • Nieuwbouw en herontwikkeling
    • VvE consultancy
    • Verzekeringsadvies
    • Tarieven extra VvE-diensten 2025
  • Over ons
    • Certificering & vergunningen
    • Werken bij VvE Metea
    • Contact
  • Mijn VvE
    • Downloads & links
    • Veelgestelde vragen
    • Toelichting Standaardagenda

Archief: FAQ's

Wat moet ik doen bij een liftstoring?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Een liftstoring kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat de lift zo snel mogelijk wordt gerepareerd.

Wat moet ik doen als ik een nieuwe of extra toegangspas nodig heb?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Een nieuwe of extra toegangspas kunt u aanvragen via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat u de pas zo snel mogelijk krijgt.

Wat moet ik doen bij inbraakschade?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Inbraakschade kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd.

Wat moet ik doen bij schade door vandalisme, zoals graffiti?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Schade door vandalisme, zoals graffiti, kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt verwijderd.

Wat moet ik doen als de (nood)verlichting kapot is of als de lampen vervangen moeten worden?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Als de (nood)verlichting kapot is of als de lampen vervangen moeten worden, kunt u dit melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat de lampen zo snel mogelijk worden vervangen.

Ik wil sleutels bijbestellen. Wat moet ik doen?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

U kunt sleutels bestellen via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk de extra of vervangende sleutel(s) krijgt.

Wat moet ik doen bij schade aan de ramen, kozijnen of schuifpui?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Schade aan de ramen, kozijnen of schuifpui kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd.

Wat moet ik doen bij schade aan de gevel?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Schade aan de gevel kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt hersteld.

Wat moet ik doen bij een cv-storing?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Een cv-storing kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd

Wat moet ik doen bij brandschade?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Brandschade kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het, in overleg met de verzekeraar en expert, zo snel mogelijk wordt hersteld.

←123456…
78
9→
Terug naar boven
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.Ok
VvE Metea
  • Home
  • Nieuws
    • Actueel nieuws
    • De klant vertelt
    • De VvE-beheerder blogt
    • VvE Metea nieuwsbrieven
  • Onze VvE-pakketten
    • Genera
    • Admira
    • Thesis
    • Finera
    • Recrea
    • Corporea
  • Aanvullende VvE-diensten
    • Bouwkundig onderhoud
    • Educa
    • Endura
    • Nieuwbouw en herontwikkeling
    • VvE consultancy
    • Verzekeringsadvies
    • Tarieven extra VvE-diensten 2025
  • Over ons
    • Certificering & vergunningen
    • Werken bij VvE Metea
    • Contact
  • Mijn VvE
    • Downloads & links
    • Veelgestelde vragen
    • Toelichting Standaardagenda
Zoeken: