Zorgeloos verzekerd van beheer en onderhoud van uw vastgoed

Administratief, bouwkundig én financieel VvE-beheer

Een gebouw goed onderhouden, vergt veel tijd, kennis en energie. Daarvoor moet uw VvE bijvoorbeeld een goede planning en een gedegen begroting opstellen. U moet vergaderingen organiseren, heldere afspraken maken, betalingen doen en bijdragen innen. Ook kunt u te maken krijgen met bijvoorbeeld niet-betalende eigenaren of technische storingen. Met het Genera-pakket neemt VvE Metea een groot deel van die dagelijkse VvE-werkzaamheden op administratief, bouwkundig én financieel vlak uit handen. Ook adviseren we het bestuur en organiseren we de algemene ledenvergadering. Of het nu gaat om een groot complex met 200 eigenaren of om een gebouw met 20 eigenaren: met Genera heeft u geen omkijken naar het dagelijks onderhoud en beheer van uw vastgoed.

Zorgeloos uitbesteden

Genera is hét full-servicebeheerpakket van VvE Metea. Wij nemen hierbij alle dagelijkse VvE-werkzaamheden uit handen en zorgen voor:

• Administratief beheer
We bewaren bijvoorbeeld alle schriftelijke verenigingsstukken en maken ze digitaal toegankelijk via uw eigen VvE Portaal op Twinq. Ook zorgen we dat de verenigingsgegevens bij de Kamer van Koophandel actueel zijn, selecteren in overleg leveranciers en zorgen voor de opdrachtverstrekking.

• Financieel beheer
We houden onder andere alle inningen en betalingen bij en stellen een (concept) begroting en jaarrekening op. Zo zijn ook de financiën altijd keurig op orde. Dat scheelt boetes en vervelende situaties bij betalingsachterstanden van VvE-leden.

• Bouwkundig beheer
We controleren elk jaar uw complex en doen mogelijk preventief onderhoud. Ook kunt u dag én nacht technische storingen melden. Wij zorgen dat de storing zo snel wordt opgelost en beheren de onderhoudscontracten voor de gemeenschappelijke ruimten en installaties.

• Bestuursondersteuning
We adviseren het bestuur bij de dagelijkse gang van zaken, sturen periodiek een up-to-date actiepuntenlijst en organiseren de algemene ledenvergadering; we versturen tijdig de agenda en uitnodiging en regelen een vergaderlocatie. We zorgen voor de notulen en leveren de vergaderstukken aan de VvE-leden.

Meer weten?

Neem contact op voor meer informatie, een vrijblijvende kennismaking of een kosteloze offerte: mail naar vve@vvemetea.nl of bel naar 030 – 60 03 939. U kunt ook online een offerte aanvragen, de Genera folder (pdf, 735 KB) downloaden of ons volledige dienstenpakket bekijken in het VvE Metea Lexicon (pdf, 3 MB).