Maakt VvE Metea ook de begroting voor de VvE?

Ja, dat doen wij als uw VvE het Genera, Admira of Finera pakket heeft. Op basis van de jaarcijfers, het Meerjaren Onderhoudsplan en lopende contracten maken wij de begroting op. De begroting wordt vervolgens tijdens de algemene ledenvergadering vastgesteld. Daarna publiceren wij de begroting op uw VvE Portaal op Twinq, inclusief de totaalbedragen en de bedragen…

Wat gebeurt er als de meters niet worden afgelezen?

Heeft uw complex geen slimme meters? En was u niet aanwezig toen de meteropnemer langs kwam? Dan wordt uw warmteverbruik geschat op basis van uw verbruik in eerdere jaren. Daardoor kan het verbruik te hoog of te laag worden ingeschat en dit verschil wordt pas na de volgende meteropname verrekend. Het is dus belangrijk dat…

Wanneer worden de meters afgelezen?

VvE Metea werkt met Ista, Techem of WMS. samen voor de opname van de meterstanden en de afrekening van de stookkosten. Als uw complex slimme meters heeft, dan worden de meterstanden elk jaar op afstand uitgelezen. Heeft u geen slimme meters? Dan komt er een meteropnemer langs van Ista, Techem of WMS. Hierover krijgt u…

Wat moet ik doen als de radiatorknop defect is?

U kunt een mogelijk kapotte radiatorknop melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat de radiatorknop zo snel mogelijk gecontroleerd en/of gerepareerd wordt. Afhankelijk van de akte of het reglement van uw VvE, kunnen de kosten hiervoor aan u worden doorberekend. De akte…