Handig advies voor VvE’s

Onafhankelijk VvE-advies

Heeft u hulp nodig bij het activeren van uw slapende VvE? Heeft u een professionele technisch voorzitter van de vergadering nodig? Of heeft u behoefte aan ondersteuning bij issues binnen de VvE waar u als bestuur niet aan toe komt? VvE Metea helpt u uit de brand met onafhankelijk VvE-advies. Onze daadkrachtige professionals hebben veel ervaring en uitgebreide kennis van VvE-zaken. Zij geven daardoor snel en doordacht advies, passend bij uw specifieke situatie en hulpvraag. Onze onafhankelijkheid kan voor uw VvE-leden van doorslaggevend belang zijn; wij hebben altijd het belang van de meerderheid van de VvE-leden voor ogen.

Meer weten?

Neem contact op voor meer informatie, een vrijblijvende kennismaking of een kosteloze offerte: mail naar vve@vvemetea.nl of bel naar 030 – 60 03 939. U kunt ook ons volledige dienstenpakket bekijken in het VvE Metea Lexicon (pdf, 1,8 MB).