Spring naar content
VvE Metea
innovatief VvE beheer
VvE MeteaVvE Metea
  • Home
  • Nieuws
    • Actueel nieuws
    • De klant vertelt
    • De VvE-beheerder blogt
    • VvE Metea nieuwsbrieven
  • Onze VvE-pakketten
    • Genera
    • Admira
    • Thesis
    • Finera
    • Recrea
    • Corporea
  • Aanvullende VvE-diensten
    • Bouwkundig onderhoud
    • Educa
    • Endura
    • Nieuwbouw en herontwikkeling
    • VvE consultancy
    • Verzekeringsadvies
    • Tarieven extra VvE-diensten 2025
  • Over ons
    • Certificering & vergunningen
    • Werken bij VvE Metea
    • Contact
  • Mijn VvE
    • Downloads & links
    • Veelgestelde vragen
    • Toelichting Standaardagenda
Zoeken:
  • Home
  • Nieuws
    • Actueel nieuws
    • De klant vertelt
    • De VvE-beheerder blogt
    • VvE Metea nieuwsbrieven
  • Onze VvE-pakketten
    • Genera
    • Admira
    • Thesis
    • Finera
    • Recrea
    • Corporea
  • Aanvullende VvE-diensten
    • Bouwkundig onderhoud
    • Educa
    • Endura
    • Nieuwbouw en herontwikkeling
    • VvE consultancy
    • Verzekeringsadvies
    • Tarieven extra VvE-diensten 2025
  • Over ons
    • Certificering & vergunningen
    • Werken bij VvE Metea
    • Contact
  • Mijn VvE
    • Downloads & links
    • Veelgestelde vragen
    • Toelichting Standaardagenda

Archief: FAQ's

Wat moet ik doen bij een liftstoring?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Een liftstoring kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat de lift zo snel mogelijk wordt gerepareerd.

Wat moet ik doen als ik een nieuwe of extra toegangspas nodig heb?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Een nieuwe of extra toegangspas kunt u aanvragen via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat u de pas zo snel mogelijk krijgt.

Wat moet ik doen bij inbraakschade?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Inbraakschade kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd.

Wat moet ik doen bij schade door vandalisme, zoals graffiti?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Schade door vandalisme, zoals graffiti, kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt verwijderd.

Wat moet ik doen als de (nood)verlichting kapot is of als de lampen vervangen moeten worden?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Als de (nood)verlichting kapot is of als de lampen vervangen moeten worden, kunt u dit melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat de lampen zo snel mogelijk worden vervangen.

Ik wil sleutels bijbestellen. Wat moet ik doen?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

U kunt sleutels bestellen via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk de extra of vervangende sleutel(s) krijgt.

Wat moet ik doen bij schade aan de ramen, kozijnen of schuifpui?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Schade aan de ramen, kozijnen of schuifpui kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd.

Wat moet ik doen bij schade aan de gevel?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Schade aan de gevel kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt hersteld.

Wat moet ik doen bij een cv-storing?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Een cv-storing kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd

Wat moet ik doen bij brandschade?

Door MeteaPMSadmin9 februari 2019

Brandschade kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE Portaal op Twinq of via storingen@vvemetea.nl. Wij zorgen dat het, in overleg met de verzekeraar en expert, zo snel mogelijk wordt hersteld.

←123456…
78
9→
Terug naar boven
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}