VvE Metea groeit door en zodoende vrijwel altijd op zoek naar nieuwe talenten voor onze verschillende teams. Op dit moment is versterking nodig binnen ons team van VvE-managers en team van Bouwkundig Consulenten. Hard werken en plezier maken is ons credo, onze organisatie kenmerkt zich door een informele en persoonlijke werksfeer met veel ruimte voor ieders inbreng, rol, mening en input. Hebben we je interesse gewekt en spreekt de wereld van Verenigingen van Eigenaars (VvE’s) je aan? Check dan de volledige vacatures en neem contact met ons op!

De rol van de VvE-manager
De VvE-manager is vanuit VvE Metea eerste aanspreekpunt voor het bestuur van een VvE. De VvE-manager fungeert onder andere als als vraagbaak, adviseert het bestuur over diverse aangelegenheden binnen de VvE, organiseert de ledenvergadering, stelt de jaarrekening en begroting op, is de schakel tussen de VvE en de bouwkundig medewerkers van VvE Metea en coördineert allerlei overige activiteiten ten behoeve van VvE’s binnen de grenzen van onze Lexicon. Weinig of helemaal geen ervaring binnen vastgoed of beheer hoeft geen enkel probleem te zijn, we leiden je namelijk op! Het team van VvE-managers bestaat momenteel uit ongeveer 25 collega’s.

De rol van een Bouwkundig Consulent
Het ‘bouwkundeteam’ bestaat uit momenteel uit zes vaste collega’s. Het begeleiden van onderhoudstrajecten en het opstellen van meerjarenonderhoudsplannen (MJOP) maken onderdeel uit van de belangrijkste taken van onze bouwkundig consulenten. Op verzoek van VvE’s worden onderhoudstrajecten opgestart, de Bouwkundig Consulent voert daarover de begeleiding. Jaarlijks wordt een onderhoudsinspectie uitgevoerd bij de VvE waaruit een onderhoudsvoorstel voor de VvE voortvloeit. Dagelijks adviseert de Bouwkundig Consulent zowel VvE-managers als besturen (en evt. ledenvergaderingen) gevraagd en ongevraagd over bouwkundige aangelegenheden betreffende de VvE. Meer informatie over de diensten die voor bouwkundig onderhoud aanbieden is hier te vinden.

VvE Metea aan het werk

Meer over VvE Metea
VvE Metea helpt sinds 1995 Verenigingen van Eigenaars met handige VvE-beheerpakketten en aanvullende VvE-diensten bij het onderhoud en het administratief, bouwkundig en financieel beheer van hun complex. Dat scheelt tijd, zorgen én kosten. Met een kleine 50 medewerkers ontzorgen wij ongeveer 800 VvE’s door heel Nederland. We hebben ervaren VvE-managers, een eigen afdeling bouwkunde én een afdeling verzekeringen. Als fullservice VvE-beheerder zijn we dus thuis in alle facetten van de VvE-markt en kunnen we snel schakelen. U kunt altijd bouwen op onze jarenlange ervaring als VvE-beheerder en up-to-date kennis van bijvoorbeeld wet- en regelgeving. VvE Metea heeft een AFM-Vergunning, het SKG-IKOB-certificaat Beheerder van Vereniging van Eigenaars en het SKG-IKOB-certificaat Algemene Woning Keuring.  VvE Metea is gevestigd in het hart van Nederland, ons kantoor is gevestigd in Nieuwegein.