Als VvE-beheerder doen we ons uiterste best om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn voor leden van onze VvE’s. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het doorgeven van storingen, het beschikbaar stellen van relevante informatie en bijvoorbeeld vragen beantwoorden over de financiën van of uw betalingen aan de VvE. Ook willen we zelf zo snel en efficiënt mogelijk alle relevante informatie over uw VvE aan u laten weten. Dat doen we via uw VvE Portaal op Twinq.

Een uitgebreide handleiding voor het gebruik van uw VvE Portaal en een instructievideo zijn  hier te vinden. Mocht u geen gebruik willen maken van uw VvE Portaal, zie dan onderaan de contactgegevens van VvE Metea.

Inloggen op uw VvE Portaal

Alle belangrijke informatie vindt u op uw VvE Portaal van Twinq. Via www.vvemetea.nl logt u in door in de rechter side bar op de knop ‘Inloggen VvE Portaal Twinq` te klikken. Of via de link: https://vvemetea.twinq.nl/. Vervolgens logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Vergeten? Geen zorgen! Stuur een mailtje naar vve@vvemetea.nl en u ontvangt binnen 48 uur uw inloggegevens.

Storingen en reparatieverzoeken

Via de knop ‘menu’ en vervolgens ‘Gebouw Beheer’ kunt u een reparatieverzoek melden of storingen doorgeven.

Wat is er verder allemaal te vinden via uw VvE Portaal?

Onder andere de volgende zaken zijn gemakkelijk via uw VvE Portaal terug te vinden:

  • Uw facturen en betalingen.
  • De hoogte van uw bijdrage aan de VvE.
  • Uw aandeel in het reservefonds.
  • Akte van splitsing & Huishoudelijk Reglement.
  • Gegevens van de VvE Manager en het bestuur van de VvE.
  • Documentatie vergaderingen: agenda’s, notulen.
  • Financiën: jaarrekening, begroting.

Mijn gegevens

In het hoofdmenu klikt u op uw naam en vervolgens op ‘Mijn gegevens’. Daar kunt u uw gegevens bekijken.  Hier staat ook hoe we u kunnen bereiken.

Klopt er iets niet? Dan kunt u die gegevens direct aanpassen. Klik daarna op ‘Opslaan’ en uw gegevens zijn aangepast. Bovendien verstuurt VvE Metea het liefst belangrijke stukken, zoals vergaderstukken, per mail. Hebben wij geen e-mailadres? Dan versturen we dit per post en dat is natuurlijk minder efficiënt, snel of fijn voor het milieu. Niemand wil belangrijke berichten – een ernstig liftprobleem, mogelijk overlast door groot onderhoud of een update over het reservefonds – niet of (te) laat ontvangen.

Vaker even checken

Regelmatig even inloggen op uw VvE Portaal is altijd handig. Belangrijke mededelingen deelt VvE Metea namelijk via dit portaal. U vindt ze terug onder het tegeltje ‘Mededelingen’.

Vragen?

Neem dan gerust contact met ons: mail naar vve@vvemetea.nl of bel ons op telefoonnummer (030) – 60 03 930. Storingen kunnen tevens doorgegeven worden via storingen@vvemetea.nl.

Wilt u dat wij contact opnemen?

Dat kan natuurlijk ook, hier kunt u het contactformulier vinden.