VvE Metea is een groeiend bedrijf, momenteel hebben we ruim 40 collega’s in dienst en beheren we ongeveer 700 VvE’s. Op dit moment zijn we gericht op zoek naar een Bouwkundig Consulent en een VvE-manager!

VvE Metea helpt sinds 1995 Verenigingen van Eigenaars (VvE) als VvE-beheerder bij het onderhoud en het administratief, bouwkundig en financieel beheer van hun complex. Dat scheelt tijd, zorgen én kosten. Ook ondersteunen en adviseren wij VvE-besturen. VvE’s kunnen altijd bouwen op onze jarenlange ervaring als VvE-beheerder en up-to-date kennis van bijvoorbeeld wet- en regelgeving. Onze bouwkundigen begeleiden onder andere onderhoudstrajecten en stellen Meerjarenonderhoudsplannen op. VvE-managers zijn het eerste aanspreekpunt voor de VvE, adviseren besturen, stellen jaarrekeningen en begrotingen op en organiseren onder andere de ledenvergadering.

Hou je van zelfstandig werken, het gezamenlijk vieren van successen en een persoonlijke en informele werksfeer? Check hier de volledige vacatures en neem contact met ons op!