In verband met de groei van onze beheerportefeuille zijn wij per direct op zoek naar een nieuwe collega voor ons supportteam! Dit team houdt zich dagelijks bezig met de ondersteuning van onze VvE Managers voor de Verenigingen van Eigenaars (VvE’s) die wij beheren.

VvE Metea helpt sinds 1995 Verenigingen van Eigenaars als VvE-beheerder bij het onderhoud en het administratief, bouwkundig en financieel beheer van hun complex. Ook ondersteunen en adviseren wij VvE-besturen, dat scheelt tijd, zorgen én kosten. Bijna 50 medewerkers zetten dagelijks de schouders onder onze dienstverlening, hard werken en plezier maken is ons credo. Onze medewerker support is onder andere verantwoordelijk voor de telefoonbezetting, contractenbeheer en administratief en financieel gerelateerde werkzaamheden.

Ben je van nature zorgvuldig en sterk in administratieve werkzaamheden en hou je daarnaast van afwisselende taken en contact met collega’s en klanten? Bekijk dan snel de functieomschrijving en mail jouw motivatiebrief en CV naar vve@vvemetea.nl t.a.v. Susan van der Putte.