VvE Metea aan het werk

VvE Metea is een dynamische organisatie, die zich richt op het verlenen van een breed scala van diensten voor verenigingen van eigenaren (VvE’s). We zijn een groeiend bedrijf (momenteel hebben we ruim 40 collega’s in dienst en beheren we ongeveer 700 VvE’s) en zodoende op zoek naar een Bouwkundig Consulent (32-40 uur) die ons bouwkundeteam komt versterken. Ben jij of ken jij iemand die hier uitermate voor geschikt is? Check dan vooral de volledige vacature, bekijk onze website waarop veel informatie te vinden is en neem contact met ons op.

In de afgelopen decennia heeft VvE Metea zich ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de sector die service en kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Dit komt mede tot uiting in het feit dat VvE Metea als een van de eerste in haar sector is gecertificeerd. Naast het volledig verzorgen van het financiële, organisatorische en administratieve beheer van verenigingen van eigenaren, voert VvE Metea ook technisch en bouwkundige beheer. Ons hechte team (want dat zijn we) zet dagelijks de schouders onder onze dienstverlening, het ‘bouwkundeteam’ bestaat uit uit zes vaste collega’s. Ons bedrijf kenmerkt zich door een informele en persoonlijke werksfeer met veel ruimte voor ieders inbreng, rol, mening en input.  Hard werken en plezier maken is ons credo.

Informatie en reacties
Klik hier voor meer informatie over onze diensten rondom Bouwkundig Onderhoud.
Klik hier voor onze Lexicon waarin alle informatie over onze dienstverlening te vinden is.
Klik hier voor de volledige vacature.

Reacties kunnen gestuurd worden naar vve@vvemetea.nl, t.a.v. Niels de Ruiter.
Postadres: Postbus 51,  3430 AB Nieuwegein
Kantoor en bezoekadres: Einsteinbaan 6, 3439 NJ Nieuwegein (tel: 030-6003930)