VvE Metea helpt Verenigingen van Eigenaars (VvE) als VvE-beheerder bij het onderhoud en het administratief, bouwkundig en financieel beheer van hun complex.

Stuurt VvE Metea ook een factuur voor de VvE-bijdrage?

VvE Metea stuurt alleen een factuur voor de VvE-bijdrage als u daarom vraagt. De VvE-bijdrage wordt vastgesteld in de algemene ledenvergadering, daarna moet u zelf zorgen dat de juiste bedrage tijdig wordt betaald. U kunt hiervoor natuurlijk een automatische incasso instellen. U kunt daarvoor een machtigingsformulier aanvragen via vve@vvemetea.nl.

Kan ik via een automatische incasso de VvE-bijdragen betalen?

Dat kan. Uw VvE moet daarvoor een machtigingsformulier aanvragen via vve@vvemetea.nl. Als u deze invult, ondertekent en terugstuurt, zorgen wij dat bij de eerstvolgende mogelijkheid de VvE-bijdragen automatisch van uw rekening worden afgeschreven. Vergeet dan niet een eventueel automatische periodieke overboeking voor de VvE-bijdragen bij uw bank stop te zetten.