In het weekend van zaterdag 26 maart heeft Twinq het VvE Portaal voorzien van een nieuw modern uiterlijk. Wat is er veranderd?

U kunt gewoon inloggen op uw VvE Portaal via onze website. Daar ziet u dat alle vertrouwde functionaliteiten beschikbaar zijn, maar dat het uiterlijk is aangepast. Naast het uiterlijk is het menu de grootste aanpassing, bij veel gebruikers van het VvE Portaal de meest genoemde ergernis. Twinq heeft daarom afscheid genomen van het schermvullende menu met de bekende tegels, dit is vervangen door een menu bovenin het VvE Portaal.

Voor bestuursleden, de kascommissie en individuele VvE-leden heeft VvE Metea zelf ook de handleidingen en instructievideo’s aangepast. Deze vindt u hier.

Uiteindelijk zorgen de veranderingen dus voor een veel gebruikersvriendelijker VvE Portaal!
Inloggegevens vergeten? Geen zorgen! Stuur een mailtje naar vve@vvemetea.nl en u ontvangt binnen 48 uur uw inloggegevens.

In de volgende instructievideo ziet u het nieuwe VvE Portaal en de belangrijkste bijbehorende functionaliteiten: