Als VvE-beheerder doen we ons uiterste best om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn voor onze VvE’s. Ook willen we zo snel en efficiënt mogelijk alle relevante informatie over uw VvE aan u laten weten. Dat doen we via uw VvE Portaal op Twinq. Kunt u daarom uw gegevens even controleren?

Inloggen op uw VvE Portaal

Alle belangrijke informatie vindt u op uw VvE Portaal van Twinq. Onder ‘Mijn gegevens’ staat ook hoe we u kunnen bereiken. In 3 stappen controleert u of die gegevens nog kloppen:

Stap 1: Inloggen

Ga naar www.vvemetea.twinq.nl en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Vergeten? Geen zorgen! Stuur een mailtje naar vve@vvemetea.nl en u ontvangt binnen 48 uur uw inloggegevens.

Stap 2: Ga naar ‘Mijn gegevens’

In het hoofdmenu klikt u op uw naam en vervolgens op ‘Mijn gegevens’. Daar kunt u uw gegevens bekijken.

Stap 3: Aanpassen

Klopt er iets niet? Dan kunt u die gegevens direct aanpassen. Klik daarna op ‘Opslaan’ en uw gegevens zijn aangepast.

Vaker even checken

Regelmatig even inloggen op uw VvE Portaal is altijd handig. Belangrijke mededelingen deelt VvE Metea namelijk via dit portaal. U vindt ze terug onder het tegeltje ‘Mededelingen’.

Ook kunt u alle correspondentie tussen u en VvE Metea hier terugvinden. U vindt ze onder het tegeltje ‘Mijn correspondentie’.

Ook even delen

Schiet ook uw buren even aan bij de voordeur of bij de volgende vergadering: controleer ook de gegevens op het VvE Portaal op Twinq. Bovendien verstuurt VvE Metea het liefst belangrijke stukken, zoals vergaderstukken, per mail. Hebben wij geen e-mailadres? Dan versturen we dit per post en dat is natuurlijk minder efficiënt, snel of fijn voor het milieu. En iedereen wil natuurlijk alle belangrijke berichten – een ernstig liftprobleem, mogelijk overlast door groot onderhoud of een update over het reservefonds – niet of (te) laat ontvangen.

Vragen?

Neem dan gerust contact met ons: mail naar vve@vvemetea.nl of bel ons op telefoonnummer (030) – 60 03 930.