Storingen en reparaties? Met VvE Metea als uw VvE-beheerder bent u zeker van een snelle oplossing voor bijvoorbeeld lekkages of liftstoringen.

Wat moet ik als ik geen waterdruk heb?

Dat komt waarschijnlijk door een storing bij de hydrofoor. Bij een water- of stroomstoring kan de hydrofoor automatisch uitgeschakeld worden. Daardoor kunnen de hoogste verdiepingen in het gebouw een lage waterdruk of geen water hebben. Een storing of problemen met de hydrofoor kunt u melden via telefoonnummer 030 – 60 03 930, via uw VvE…

Ik heb een nieuw naamplaatje nodig. Wat moet ik doen?

U kunt eventueel bij VvE Metea een nieuw naamplaatje aanvragen. Dat hangt af van de afspraken die wij hebben gemaakt met uw VvE-bestuur. Elk nieuw VvE-lid sturen wij een welkomstbrief waarin ook staat wat de afspraken zijn over naamplaatjes. Bij de meeste VvE’s zorgen wij voor een naamplaatje bij het bellenplateau. Een nieuwe naamplaatje kunt…