Naast het persoonlijke VvE-portaal is er binnenkort ook een nieuw telefonisch keuzemenu

Als bewoner of bestuurder van een VvE wil je snel en goed geholpen worden wanneer je vragen hebt of een melding wilt doen. Bij VvE Metea begrijpen we dat als geen ander. Ons doel is helder: ervoor zorgen dat je zo plezierig mogelijk woont in jouw appartement. Innovatief VvE beheer is daarbij de basis en persoonlijke, efficiënte communicatie speelt daarin een cruciale rol.

Zo is via jouw persoonlijke VvE portaal echt alles te regelen! Hierover lees je meer onderaan dit artikel. Maar een spoedstoring en calamiteit geef je natuurlijk altijd telefonisch aan ons door. Ook in andere situaties is het soms prettig om iemand te spreken te krijgen en toch even te bellen. Dit begrijpen wij. En exact om deze reden lanceren wij binnenkort een telefonisch keuzemenu om je nog sneller van dienst te zijn.

Met deze stap zetten we een belangrijke optimalisatie in onze dienstverlening. Waar je voorheen telefonisch geholpen werd door ons algemene ondersteuningsteam, verbinden we je vanaf nu sneller met de juiste afdeling.

Waarom dit nieuwe keuzemenu?

Als groeiende organisatie, inmiddels werken we met ruim zestig gedreven VvE professionals, kunnen we onze processen steeds slimmer en klantgerichter inrichten. Ons telefonische keuzemenu is daar een mooi voorbeeld van. Het zorgt ervoor dat jouw vraag meteen bij de juiste afdeling terechtkomt. Dat betekent voor jou: snellere service, minder doorverbinden en direct contact met de medewerker van de juiste afdeling.

Keuzemenu telefoon

Wanneer je ons belt, hoor je straks een kort keuzemenu. Zo verbinden we je meteen door naar de juiste afdeling:

Keuze 1 Storing

Keuze 1 – Storingen

Voor het melden van een storing, het controleren van de status van een reparatieverzoek of het bestellen van sleutels en naamplaatjes.

Keuze 2 VvE Bijdrage

Keuze 2 – VvE-bijdrage

Voor vragen over jouw VvE-bijdrage, ontvangen facturen of de afrekening van stookkosten.

Keuze 3 Verzekeringen

Keuze 3 – Verzekeringen

Voor het melden van schade, vragen over schadedossiers of over de verzekeringspolis van uw VvE.

Keuze 4 Overdracht

Keuze 4 – Overdrachten

Voor vragen over een eigendomsoverdracht.

Keuze 5 Crediteuren

Keuze 5 – Crediteurenadministratie

Voor leveranciers die vragen hebben over factuurbetalingen.

Keuze 6 Overige vragen

Keuze 6 – Overige vragen

Voor alle andere vragen die niet binnen bovenstaande categorieën vallen.

Keuze 6 Voicemail

Keuze 0 – Voicemail bij drukte

Bij uitzonderlijke drukte kan je via keuze 0 een voicemailbericht achterlaten. We zorgen ervoor dat de juiste medewerker je vervolgens terugbelt.

Op deze manier krijg je altijd de ondersteuning die je nodig hebt, door de juiste persoon, op het juiste moment. VvE Metea is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 9.00 uur tot 16.00 uur. Houd er rekening mee dat wij tussen 12.30 en 13.00 uur lunchpauze hebben en dan tijdelijk niet bereikbaar zijn. Daarna staan wij weer met plezier voor u klaar!

Regel jouw VvE-zaken eenvoudig via je persoonlijke VvE-portaal

Bellen of mailen is in vele gevallen helemaal niet nodig! Via het persoonlijke VvE portaal is namelijk echt alles te regelen!

Niet alleen voor het melden van storingen, maar ook het bekijken van facturen en betalingen, het downloaden van belangrijke VvE documenten, het nazien van notulen en stukken van vergaderingen, belangrijke contactgegevens en veel en veel meer!

Lees hier alles over hoe dit werkt. Meldingen komen tijdens kantooruren direct bij de verantwoordelijke medewerker en worden gelijk opgepakt. Dat maakt het portaal de meest efficiënte manier om direct iets te regelen.

Mailen kan natuurlijk ook!

Mocht je het prettiger vinden om een mail te sturen dan kan dit uiteraard ook.

Administratieve vragen: admin@vvemetea.nl
Melden van storingen: storingen@vvemetea.nl
Overige vragen: vve@vvemetea.nl

Innovatie met jouw woonplezier centraal

Bij VvE Metea zetten we continu stappen om onze dienstverlening te verbeteren. We investeren in slimme systemen en in ons team zodat jij altijd kunt rekenen op heldere communicatie en snelle ondersteuning. Het nieuwe keuzemenu is daar een belangrijk onderdeel van. Met deze ontwikkeling sluiten we beter aan op jouw wensen en behoeften en blijven we werken aan een prettig en zorgeloos woonklimaat.

Heb je vragen over ons keuzemenu of onze dienstverlening, neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.