Opnieuw komen we als bedrijf en collega’s in actie om zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel. Onze assurantieadviseur en al vijftien jaar een vertrouwd gezicht van VvE Metea, Miranda Agterberg, heeft de diagnose kanker en zal niet meer beter worden. Bij de pakkenneer gaan zitten is zowel voor haar als ons geen optie. Terwijl Miranda vastberaden de strijd is aangegaan om zo veel mogelijk uit de toekomst te halen komen ook wij als collega’s in beweging. Letterlijk! We gaan voetballen voor het Prinses Maxima Kindercentrum!

Op woensdagavond 31 mei aanstaande zal ‘team Maxima(al)’ het op gaan nemen tegen JSV Nieuwegein Zaterdag 1.0. Ons team bestaat uit collega’s en andere bekenden, het team van JSV (de Jutphase Sport Vereniging) is diverse keren kampioen geworden en speelt in de 6de klasse. VvE Metea heeft als sponsor een speciale band met JSV, daarnaast zijn veel (kinderen van) collega’s actief als speler of vrijwilliger.

Het zou natuurlijk geweldig zijn als we de wedstijd samen met vele anderen gaan beleven. Naast de wedstrijd zelf zal er een verloting plaatsvinden met enkele prachtige prijzen (waaronder het ingelijste voetbalshirt van een wereldster!) en kunt u sowieso een bedrag schenken via de aanwezige donatiepot. De presentatie en het commentaar langs de zijlijn zal volledige belangeloos verzorgd worden door sportcommentator Jacques Nieuwlaat en na afloop vindt er een gezellige borrel plaats.
De wedstrijd begint om 19:00 uur (Sportpark Galecop 1, 3438 HX Nieuwegein).

Meer weten?

Ben je nieuwsgierig geworden of wil je bijvoorbeeld helpen en/of doneren maar je weet niet goed hoe? Of wil je misschien zelfs ons complete team sponsoren? Neem hiervoor contact op met Matthy van Rooijen via matthy.vanrooijen@vvemetea.nl of 030-6003930. Alle interesse en hulp waarderen we ontzettend!

We gaan nog meer doen!
Van 27 t/m 30 juni zullen bouwkundig consulent Antoon Pieter de Kreij en commercieel directie Nick Out, onder begeleiding van bouwkundig consulent Eddy Jaspars, 600 kilometer door Nederland ook gaan fietsen voor het Prinses Maxima Kindercentrum. Collega VvE-manager Christiaan de Jong komt ook in actie, hij gaat op 9 september een marathon lopen binnen de provincie Utrecht! (klik hier voor meer info over deze sportieve acties).

Daarnaast gaan we als collega’s o.a. lege flessen verzamelen en sparen we ook samen mee voor Miranda’s Bucketlistpot. Miranda heeft meerdere wensen en dromen die ze graag nog samen met haar kinderen zou willen laten uitkomen. De Bucketlistpot helpt hierbij en is te vinden in het kantoor van VvE Metea aan de Einsteinbaan 6 in Nieuwegein.

Updates over alle acties rondom ‘Maximaal voor Miranda’ volgen vanzelf!

Over de Prinses Máxima Centrum Foundation
Dankzij de vele schenkingen van donateurs kan de Prinses Máxima Centrum Foundation voorzieningen realiseren die buiten de reguliere zorgdekking vallen. Deze voorzieningen zijn van cruciaal belang voor het welzijn van kind en gezin tijdens het langdurige proces van behandelingen en opnames én in de herstelperiode daarna. Klik hier voor meer informatie.

Over VvE Metea
VvE Metea helpt sinds 1995 Verenigingen van Eigenaars met handige VvE-beheerpakketten en aanvullende VvE-diensten bij het onderhoud en het administratief, bouwkundig en financieel beheer van hun complex. Met bijna 50 medewerkers ontzorgen wij ruim 700 VvE’s door heel Nederland. We hebben ervaren VvE-beheerders, een eigen afdeling bouwkunde én een afdeling verzekeringen met een eigen AFM-vergunning waarvoor Miranda jarenlang alles regelde.