VvE Metea streeft er voortdurend naar haar diensten en producten te verbeteren om onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Dat zijn wij aan onze VvE’s en onszelf verschuldigd, aangezien wij als slogan gebruiken: “Innovatief VvE Beheer”. De mening van onze klanten is hierbij van groot belang en daarom nodigen wij bestuursleden van onze VvE’s graag uit voor deelname aan ons klantpanel.

Een klantpanel is een groep van klanten die samenkomt om hun ervaringen, suggesties en ideeën met betrekking tot onze producten en diensten te delen. Als deelnemer aan ons klantpanel heeft u de mogelijkheid om direct invloed uit te oefenen op onze dienstverlening. Door uw input kunnen we onze producten en diensten nog beter afstemmen op uw wensen en behoeften. Het klantpanel, dat een interactief karakter zal hebben, komt op vrijdagmiddag 19 juli 2024 van 15.00 uur tot 18.00 uur (incl. borrel) bijeen bij VvE Metea aan de Einsteinbaan 6 te Nieuwegein. Tijdens deze bijeenkomst krijgt u de kans om uw mening te geven, vragen te stellen en ideeën uit te wisselen met andere panelleden. Daarnaast zullen wij als bedrijf ook informatie delen over nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen.

Met vriendelijke groet,
Werkgroep Klantpanel

Sharona van Kuik
Nick Out
Ron Steinkühler

Als u interesse heeft om deel te nemen, kunt u zich eenvoudig per e-mail aanmelden via sharona.vankuik@vvemetea.nl. Er zit een maximum van 20 aan het aantal deelnemers. Mocht u nog vragen hebben over het klantpanel, of over het aanmeldproces, aarzel dan niet om contact op te nemen met met Ron Steinkühler via ron.steinkuhler@vvemetea.nl of 06-34491122.