Administratief VvE beheer

Met het administratief VvE beheer verzorgt VvE Metea onder andere de volgende zaken:

• Het bijhouden van het papieren en digitale archief van verenigingsstukken.
  • Aanmelden van de verenigingsgegevens bij het kadaster en bij de Kamer van Koophandel.
  • Het selecteren van leveranciers voor eventuele opdrachtverstrekking.
  • Het up to date houden van verzekeringen.
  • In overleg met de VvE evalueren van de afgesloten (onderhouds) contracten.
  • Het onderzoeken van de mogelijkheid tot het terugvorderen van energiebelasting, het nameten van het capaciteitstarief en het afsluiten een mogelijk goedkoper energiecontract.

Daarnaast biedt VvE Metea binnen het administratief VvE beheer een aantal aanvullende diensten aan:

• Het uitvoeren van alle werkzaamheden rondom de overdracht van een appartementsrecht.
  • Het raadplegen van het KvK register en kadaster door het opvragen van uittreksels.
  • Het afwikkelen van verzekeringsclaims op de verzekeringen die op naam van de VvE gesloten zijn.

De tarieven voor deze aanvullende diensten staan apart vermeld op de website.

Klik op de tekst voor het downloaden van de Genera folder.

Klik op de tekst voor het downloaden van de Lexicon.