Administratieve en financiële ondersteuning voor uw VvE

Zorgeloos de administratie uitbesteden

Wie bewaart alle documenten? Een simpele vraag, maar in de praktijk is het vaak zoeken. Met Finera bewaren wij de schriftelijke verenigingsstukken en maken ze digitaal toegankelijk. We zorgen dat de verenigingsgegevens bij de Kamer van Koophandel aangemeld en actueel zijn. Daarnaast kunnen we VvE-brede verzekeringen afsluiten en bijhouden.

Optimaal financieel VvE-beheer

De maandelijkse (of extra) bijdragen innen bij alle VvE-leden, automatische incasso’s regelen, betalingen doen en bedragen overboeken naar de reserveringsrekening van de VvE: met Finera zorgen wij als VvE-beheerder dat de financiën altijd keurig op orde zijn. We houden alle inningen en betalingen bij en stellen een (concept) begroting en jaarrekening op. Dat scheelt boetes en vervelende situaties bij betalingsachterstanden van VvE-leden.

Meer weten?

Neem contact op voor meer informatie, een vrijblijvende kennismaking of een kosteloze offerte: mail naar vve@vvemetea.nl of bel naar 030 – 60 03 939. U kunt ook online een offerte aanvragen, de Finera folder (pdf, 1,5 MB) downloaden of ons volledige dienstenpakket bekijken in het VvE Metea Lexicon (pdf, 3 MB).